תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום חמישי, 8 בדצמבר 2016

מור ז'בליק איפור כלות, אירועים, תצוגות אופנה, איפור לתוכניות ריאליטי מובילות: הכוכב הבא, דה וויס, מאסטר שף ועוד.. מאת: שרית יוכפז.


 מור ז'בליק 
ראיינתי אותה שאפרה אותנו לפני החתונה של- בתי רונית.


ממליצה בחום .איפור יפה .נשאר כל החתונה .קבלנו מחמאות. תודה...

מאפרת משנת 2000, בוגרת סטודיו עדה לזורגן. מור מציינת בראיון

"לימדתי איפור בסטודיו כ-13 שנים.
כיום מאפרת בעיקר כלות, טלויזיה, מעבירה סדנאות אישיות וסדנאות לחברות גדולות.
רווקה בת 43. בעלת תואר לעיצוב גרפי (משנקר).
- מספרת לי: 
״תפיסת העולם שלי היא גלריה של דימויים המחולקת לנישות ורבדים. ובתוכם אני נעה ויוצרת את החדש שטרם נוצר״.


האני מאמין שלי הוא עשיה ויצירה המשולבים תמידית עם צרכי הלקוחה, הקשבה, עירנות ואינטואיציה. כול אלה יחדיו מאפשרים לי להביא לידי ביטוי את הערך המוסף של כול אחת ואחת. אני מאמינה בשילוב מנצח בין אנשי מקצוע מצויינים ללא פשרות - שילוב הכוחות נותן תוצאה מרהיבה, מדוייקת ואיכותית. 
מאפרת משנת 2000:

איפור כלות, אירועים, תצוגות אופנה, איפור לתוכניות ריאליטי מובילות: הכוכב הבא, דה וויס, מאסטר שף ועוד...

מלמדת תכנים ואיפור מקצועי, שיעורים והדרכות פרטיות ובחברות גדולות, ייעוץ והכוונה בתחום.
איכות ללא פשרות, מוצרים מהמובילים והמתקדמים בעולם.
עירנית וקשובה לצרכי הלקוחה.״






כמה יופי כמה שיק-רונית יוכפז  -ברוק

איפור : מור ז'בליק . עיצוב שיער עמיר מזרחי. 




מומלץ.
                                                  מור אפרה אותי לחתונה של בתי- ממליצה     
             
צילום: אסף ספקטור  ומורן מעיין  -איפור מור ג'יבליק
________
מור ז'ביליק
053-8237023




0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה