תרגום לשפות

אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2016
(123)
-
▼
אוגוסט
(6)
- לקראת החגים, ד"ר פישר מציעה תיק איפור יוקרתי המכיל...
- ימי סטיילינג לנשים מלאות ברשת M L מאת: שרית יוכפז
- הקליניקה לקוסמטיקה רפואית של מוניקה פכטר, משיקה את...
- מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, מציג: איפור לוק פי...
- לחג האהבה AHAVA משיקה ניחוח נוסף בקולקציה הצבעוני...
- הפלא השמיני- טטיאנה קרצ'וב, מתאימה לבני נשים על ...
-
▼
אוגוסט
(6)
רשומות פופולריות
-
בצילום: מימין: רון חולדאי.לימור ליבנת. עמי שחר .אנטואן .צילום דנה קופר התערוכה נפתחה במעמד: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי , יו"רית ...
-
.חברת @Opatra London , ערכה מסיבת עיתונאים מימין לירון כהן כץ- מנהלת מותג @liron_choen -kaz. חזרתם הביתה אחרי יום עבודה, אתם ל...
-
המסר של מעצבת האופנה ליאת דה פריס : לאפשר לנשים בכל הגילאים להרגיש אופנתיות, נשיות ונחשקות. מעצבת האופנה ליאת דה פריס .מציגה קולקציה...
-
מימין: שרון מרוז שרית יוכפז ויניב מקפה צבי -במתחם אורוות הסוהו. אורוות האמנים הסוהו החדש של פרדס- חנה כרכור פרדס חנה כרכור נ...
-
טיפול מותאם אישית הקוסמטיקאית ליאנה נחמיאס .מעניקה “טיפול מותאם אישית” . מאת שרית ...
-
GARNIER מותג הקוסמטיקה הבינלאומי בחר בשחקנית מגי אזרזר לשגרירת יופי מקומית. בתמונה : אני עם מגי ודורית וידווסקי. מגי אזרזר...
-
צילום :רז גדעוני. שתי חנויות דגל בקונספט העולמי החדש של המותגים הבינלאומיים: BERS...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
אופטיקה שפי צמחה וגדלה ומשרתת למעלה מ- 55,000 לקוחות בשני סניפים: צ'ק פוסט חיפה הסניף הראשי בו נמצא המפעל וסניף נוסף בקר...
-
הצטרפתי לסיור אופנה עם עיתונאיות אופנה לרחובות בני ברק המיוחדים.יש אוירה קסומה במקום. ועם דינה אברמסון בעלת אתר "המומלצים...


יום שבת, 13 באוגוסט 2016
הפלא השמיני- טטיאנה קרצ'וב, מתאימה לבני נשים על פי האסטרולוגיה. מומלץ .מאת: שרית יוכפז
צילום: יניב דרוקר.

בתמונה: מימין לובה קרצוב בעלת סוכנות איפור .טטניה קרצ'וב
נפגשנו בסדנת שזירת פרחים ואקססוריז אצל רווית חודורוב-.משמאל
מדריכה לשזירת פרחים ועיצוב

שמעת פעם על "הפלא השמיני"?

ב"פלא השמיני" תקבלי התאמת חזייה לפי מבנה גופך, טעמך האישי ולפי ומזלך האסטרולוגי. בבוטיק יש מבחר של חזיות מדהימות מקאפ A עד קאפ h מחוכים, גרביונים, בגדי-ים וכותנות.
טטיאנה קרצ'וב, מתאימה את החזיות ללקוחות
על פי הרקע שיש לה בנושא האסטרולוגיה ולבני נשים. לטענתה, כל אישה, על פי מזלה האסטרולוגי,
יש בה מן התכונות שמזהות עם המזל שלה, על פי ארבעת היסודות: אדמה, אוויר, אש ומים.
חזייה היא פריט קרוב לעור שלנו בהיותה מהווה
חציצה בין החזה לבגד. בבחירת החזייה יש להתמקד בשני אלמנטים המרכיבים את המידה האישית
של חזייה: הרוחב והקאפ . הרוחב הינו היקף חזה האישה אשר נמדד מתחת לחזה בזמן העמידה.
הקאפ הינו מידת גודל השד מבחינת הנפח שלו.
בבוטיק תמצאי לבני נשים / חזיות התפורות
מבד איכותי על בסיס כותנה שלא מגרד את העור ובעל עמידות רבה. צבעי החזיות רוויות ועשירות בגוונים
ולא נשאר כלום על הגוף, כמו כן הצבע אינו דוהה לאחר כביסות רבות, ולא מאבד מיופין..
קמפיין "מופלאות"-המטרה להעביר מסר .
" את יפה כמו שאת"
נשים לפעמים לא מרגישות נוח עם הגוף וטטיאנה מתאימה להן חזיות
נשיות ויפות שאתן לא צריכות לעבור ניתוחים קוסמטיאים להרמת והגדלת חזה.
" את יפה כמו שאת"
נשים לפעמים לא מרגישות נוח עם הגוף וטטיאנה מתאימה להן חזיות
נשיות ויפות שאתן לא צריכות לעבור ניתוחים קוסמטיאים להרמת והגדלת חזה.
טיאנה קרצ'וב )59 ,)מהנדסת בניין בהכשרתה
והבעלים של
חנות ההלבשה התחתונה "הפלא השמיני",
מסבירה: "רציתי
לעשות קמפיין שידגיש את המסר שכל אישה רוצה
להרגיש יפה,
ושנשים יכולות להיות יפות גם אם הן לא
'מושלמות'".
מהנדסת בניין עשתה הסבה מקצועית ופתחה סטודיו להלבשה תחתונה.
נהנת מעבודתה ומציינת
"זה דומה מאוד, ללא בסיס הבניין נופל,
וכך גם החזה. החזייה
היא כמו עמודים של בניין, ואני כמו אדריכלית
- יכולה לעשות
מה שאני רוצה. אני רואה מה מתאים לכל אישה
על פי התדר
האנרגטי שאני מקבלת ממנה, ולפי ניתוח אסטרולוגי
שאני עושה
לה. להתאים חזייה זה כמו ללטש יהלומים,
כי חזה הוא היהלומים
של האישה".
לצורך מימוש הרעיון פנתה קרצ'וב למיכל גרינוולד,
שכבר
יזמה בעבר קמפיין יוצא דופן: לפני כשנה
הובילה את פרויקט
"תופסות מקום", שבמרכזו נשים
גדולות שרואות בגופן השופע
סמל ליופי נשי ולעוצמה. על הצילומים וההפקה הופקדה
מיכל הרדוף רז,
ויעל קלופמן ביימה. בסך הכל הצטלמו בפרויקט
עשר נשים, כולל
גרינוולד, ותוך ארבעה ימים נספרו
000,200 צפיות בפייסבוק ו־000,3 צפיות ביוטיוב. "גדלתי בחברה
שמקדשת את החיצוניות, אבל רוב הנשים הרי
לא מושלמות, וכולן יפות ואנושיות", אומרת גרינוולד.
"אני מוצאת המון יופי דווקא בחוסר
מושלמות וחוסר פרופורציות, והיה חשוב לי להראות את זה למען
כל אותן נשים שרודפות אחר השלמות כל חייהן".


צילום: מיכל הרדוף רז.
ומיכל גרינוולד הייתה אחראית על יזמות ליהוק והפקת קמפיין "המופלאות"
טטיאנה קרצ'וב. מסכמת "יש המון
ומיכל גרינוולד הייתה אחראית על יזמות ליהוק והפקת קמפיין "המופלאות"
טטיאנה קרצ'וב. מסכמת "יש המון
יופי בחוסר שלמות". ובעזרת
הלבשה תחתונה יפה אין צורך בניתוחים פלסטיאים להגדלת חזה.
בעזרת חזיות נכונות. מחוכים.
הלבשה תחתונה יפה וסקסית אותן
טטניה מייבאת מאירופה.
תראה יפה נשית ומיוחדת בכל גיל ומבנה גוף.
https://youtu.be/6iFXTCLQYKw
סרטון- מתוך קמפיין מופלאות.
סרטון- מתוך קמפיין מופלאות.

סטיילינג אישי- טטיאנה קרצ'וב
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית
"חדשות עולם היופי טיפוח אופנה קוסמטיקה ועיצוב"
sarit0404@yahoo.com.
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה