תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 7 בדצמבר 2015

סילבסטר נוצץ במיוחד! מאת: שרית יוכפז

סילבסטר נוצץ במיוחד!



הסילבסטר הוא אולי הערב הנוצץ ביותר בשנה מבחינה אופנתית,
בו הכל מותר ואף רצוי להגזים. על אף שלכל עונה טרנדים משלה, בערב שבו מתחלפת השנה הלועזית הנוכחית לכזו חדשה, נדחקות לצד כל המגמות, כשאת מקומן ממלאות אלו הנוצצות. פנו מקום לפאייטים, מטאלי, נצנצים ולא מעט גלוס, אספנו את מגוון הדרכים והמומחים שילמדו אותנו צעד אחר צעד איך לפתוח את שנת 2016 

לדברי הסטייליסטית איב לוזי, 
"ערב הסילבסטר הוא הזדמנות לצאת מהקופסא ולהגשים פנטזיה. בערב זה כל אחת יכולה להרגיש כנסיכה ההולכת על השטיח האדום ולהתפרע מבחינה אופנתית. החוק הלא כתוב של אופנת הסילבסטר הוא כי חייב להיות לפחות פריט נוצץ באאוטפיט, בין אם שמלת פאייטים, נעל עקב עם טוויסט או אקססוריז בולט במיוחד. עם זאת, רצוי לשים דגש עם בחירת פריט דומיננטי אחד או שניים, בכדי לא ליצור מראה מאולץ מידי המזכיר כדור מראות. אלו אשר בכל זאת פחות אוהבות את המראה הנוצץ, יכולות לבחור בכובע מפונפן, גרביונים מדליקים או אפילו עליונית מרשימה".


לדברי הדר מועלם, מבעלי בוטיק מותגי העל ל'איטליה בהרצליה פיתוח, ". ההמלצה היא לבחור בפריטי לבוש מטאליים בוהקים או בצבע אדום הוליוודי חזק, כמו אוברול טרנדי או שמלה יפה, אשר מעליהם ניתן להתכסות בפריט המעניק מראה משלים מלכותי ומבודד מקור כשכמייה".

לדברי מישל קרמרמן, מבעלי אתר האופנה www.LOLFASHION.co.il, "בכדי להשיג את המראה הרצוי, אין צורך בהכרח ב"לפוצץ" ממון רב על שמלה מבית מותג מוכר. סיור בין אתרי השופינג און ליין יעלה מאות רבות של שמלות יפות ונוצצות במחירים נוחים לכל כיס, אשר בהן יזכו אלה שישכילו להזמין מבעוד מועד!"

מעצבי התכשיטים והאקססוריז ASAF & TOMER, תכשיטים מיוחדים, בולטים ובעלי אמירה. בחירת התכשיט הנכון, יכולה לשדרג את כל ההופעה  רצוי לבחור בתכשיט אחד דומיננטי כדוגמת שרשרת בצבע מטאלי מובהק, אליה ניתן לצרף מספר תכשיטים כמו צמיד ועגילים עדינים יותר, תיק קלאץ' ואף צעיף . 

"דורון פסקינו", תוספות השיער הן טרנד שהחל על גבי השטיחים האדומים, במהלכו מוסיפים על ידי הדבקה או קליפסים, שיער טבעי הזהה בצבעו ומרקמו לזה שעל ראשנו ובעצם מעניקים לו נפח ומראה מלא. תוספות השיער, אשר מגיעות במגוון רחב של מחירים ואיכויות, קבועות או זמניות, הן דרך נהדרת ליצור מראה מרשים ביותר לערב הסילבסטר וגם לשאר ימי השנה שיבואו אחריו".


"ערב הסילבסטר הוא הזדמנות נהדרת להראות הכי מיוחדים שאפשר ובלתי נשכחים.,
מסבירה: מרים זהבי, נשיאת חברת הקוסמטיקה הבינלאומית 'כריסטינה'. "לפני צאת למסיבת השנה השתמשי בסרום המשמש כבסיס מושלם לפני איפור הדגשי את העיניים על ידי שימוש בגוונים בוהקים וכהים . ואת השפתיים מירחי בשפתון בגוון בולט ומעליו ליפ גלוס למראה מבריק.  שפתיים ועיניים מודגשות יוצרות מראה נוצץ, 

 עדי פרג'י, מדריכה ראשית מייבלין ניו יורק נותנת את הטיפים שלה למראה נוצץ גם בחושך:

"לערב השנה החדשה צריך ערימות של גלאם, כוס שמפניה ביד ושפתון עמיד. אבל איך תיראי שונה מכל הבנות האחרות בחדר? איך תצודי את תשומת הלב שלו, הסקרנות והמשיכה? המבינות יודעות: העיניים שלך צריכות לדבר בשפה אחרת. ג'ורדן דאן כבר אימצה את הלוק הזה, וגם את יכולה לאמץ 
טיפים מתוכו וליישם בקלות:

ברונזר לחיטוב הפנים, עיפרון עיניים לבן לקו הריסים, צללית זהובה לקו הפנימי של העפעפיים, צללית שחורה על העפעף העליון ותסגרי את המראה הכובש במסקרה שחורה ובשפתון בעל ברק על בסיס ורוד- כך תשיגי מראה בלתי נשכח". 
מומלץ.
 צילום :שלומי ארביב.
מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה