תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 29 באפריל 2015

חברת ''טבע נאות'' משיקה את קולקציית קיץ 2015 מומלץ. מאת: שרית יוכפז

חברת ''טבע נאות'' משיקה את קולקציית
קיץ 2015



קיץ זה בסיסי ב"טבע נאות"!
הקולקציה החדשה לקיץ 2015 תכלול 30 דגמים חדשים ביניהם סנדלים, כפכפים, ונעלי עקב אלגנטיות.
הושק במסיבת עיתונאים.

הקולקציה החדשה מתאפיינת בצבעונית פסטלית קרירה וקלילה, לאיזון הלחות והחום שעוד צפויים לנו פה הקיץ הזה. לצידה יככבו באינטרפרטציה ארצית יותר – צבעי אדמה וזהב, וכתבלין, לחידוד הטעמים ולחיבור הסופי והמוחלט לים התיכון – כחול עז, טורקיז וסגול.

טבע נאות הינה ממובילות המגמה העולמית השומרת על איכות ונוחות ללא פשרות באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים ורפידת נוחות אנטומית. בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של מנעליים לכל שעה ביום ולכל אירוע. מנעליים שיתאימו  לשימוש יומיומי במקום העבודה ולשעות הפנאי, ועד נעליים במראה אלגנטי מהודר. המאפשרות נוחות מרבית לאורך כל שעות היום.

טבע נאות מציעה גם לגברים קולקציית קיץ מגוונת. הנעליים מיוצרות מעור איטלקי משובח, רך ונושם, בעיצוב ייחודי המשלב רפידה אנטומית התומכת בכף הרגל באופן מושלם.
בקולקציה ניתן למצוא מנעליים למראה קזואל' לעבודה ולשעות הפנאי ומנעלים חגיגים יותר לשעות, כדוגמת  קו האקזקיוטיב;  המשלב אלגנטיות נוחות ואופנה.



הטרנדים המובילים:

Peaceful Change
צבעי פסטל קרירים ואווריריים היוצרים אוירה של אופטימיות ושמחה ומחשבות על עולם טוב יותר וטהור יותר. פלטת הצבעים בהירה ומקנה תחושה רכה וקלילה.  העיצוב נקי, מינימליסטי, ומשלב צורות גיאומטריות.




Eclectic Esthetics
מראה אלגנטי ועשיר המכיל בתוכו מאפיינים קלאסיים יחד עם נגיעות של אקזוטיקה. שואב מאפיינים אסתטיים המוכרים  לנו מאירופה  ומרומא העתיקה. הצבעים הדומיננטיים הם זהב וצבעי אדמה. מתאים למראה אלגנטי, ומפואר המבוסס על המראה הקלאסי נקי .



Zoom
הזמנה לצלול לתוך הצבעוניות העזה  והצורניות המרהיבה של הטבע. הצבעים חזקים וקונטרסטיים ומשלבים התמזגות בין כחולים עמוקים, טורקיז ואדומים  עם עורות בטקסטורות נחשים או לטאות . מתאים  למי  שאוהבת לשלב  בחיים שלה  צבעוניות  עזה ויחודית.
מומלץ בחום





"טבע נאות" פותחת מרכז מבקרים לקהל הרחב
 


מיכאל אילוז, מנכ"ל חב' "טבע נאות" :" פתיחת מרכז המבקרים הינו מהלך אסטרטגי נוסף של החברה ליצור קשר ישיר עם הצרכנים והקהילה"
 


טבע נאות, יצרנית נעלי הנוחות המובילה בישראל, פותחת שעריה לקהל הרחב ומזמינה משפחות למרכז המבקרים שיפעל במהלך אוגוסט 2015.
מפעל טבע נאות הממוקם בקיבוץ נאות מרדכי, פועל משנת 1942, ומייצר מיליון וחצי נעליים בשנה, כאשר 80% מתוצרתו מופנה לחו"ל.
במסגרת הסיור במפעל יוכלו המבקרים להתרשם מתהליך הייצור של הנעליים, המיוצרות בשיטות מסורתיות ובעבודת ידיים, לצד שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, ולהכיר את ההיסטוריה המפוארת של המפעל, תפקידו המרכזי בפיתוח התעשייה הישראלית ואת סיפור הפיכתו ממותג מקומי למותג בינלאומי מוביל הנמכר בכ-6000 נקודות מכירה ברחבי העולם. הסיור יוצע בשפות עברית ואנגלית, והמבקרים יוכלו לקחת הביתה מזכרות מהביקור- יצירות מעשה ידיהם מסדנת היצירה של המרכז במסגרתה יתבצע שימוש בחומרי הגלם של המפעל, עורות וחומרים נוספים.
"מותג טבע נאות מקפיד על קשר קרוב עם הצרכנים והקהילה, ולאור הצלחת מרכז המבקרים בשנה שעברה החלטנו לפתוח אותו שוב להנאת הצרכנים גם השנה. הכניסה בחינם והמבקרים יוכלו לשלב את הביקור במפעל יחד עם מגוון הפעילויות שיש לגליל העליון להציע" מסר לנו מנכ"ל החברה, מיכאל אילוז. "במסגרת הביקור יוכלו ליהנות המבקרים גם ממחירים מיוחדים בחנות המפעל ומהאפשרות להזמין נעליים בהתאמה אישית לנשים, גברים וילדים".

טבע נאות הינה ממובילות המגמה העולמית של נעלי הנוחות, ומקפידה על עיצוב קולקציות מגוונות השומרות על איכות ונוחות ללא פשרות באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים ורפידת נוחות אנטומית.

טווח מחירים:
279-599 ש''ח
להשיג בסניפי "טבע נאות" הפרוסים ברחבי הארץ

שירות לקוחות: 073-2120156

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה