תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2014
(91)
-
▼
אוקטובר
(10)
- מותג האופנה הגרמני המוביל באירופה גרי וובר משיק את...
- יוקרה, תשוקה ואלגנטיות איטלקית, בקולקציה החדשה ב L...
- אירוע ההשקה נערך בביתן האמנות הלנה רובינשטיין בת"א...
- רשת נעלי SCOOP משיקה: קולקצית קפסולה לנשים בעיצובה...
- חברת האיפור האיטלקית PUPA מציגה את מסקרת הפלא PU...
- שחקניות, זמרות ודוגמניות מהשורה הראשונה השתתפו בתצ...
- קולקציית משקפי הראייה של רשת CAROLINA LEMKE BERLIN...
- רשת SCOOP מציגה טרנד ה"סוליה הלבנה" כובש את חורף 2...
- קסטרו משיקה את IV2: קולקציה לגברים שעוצבה בשיתוף פ...
- חברת סאנשיין -sun-shine מציגה איפור מינרלי במראה א...
-
▼
אוקטובר
(10)
רשומות פופולריות
-
GARNIER מותג הקוסמטיקה הבינלאומי בחר בשחקנית מגי אזרזר לשגרירת יופי מקומית. בתמונה : אני עם מגי ודורית וידווסקי. מגי אזרזר...
-
צילום :רז גדעוני. שתי חנויות דגל בקונספט העולמי החדש של המותגים הבינלאומיים: BERS...
-
נפגשתי עם אני קטרינה ידלין , מומחית לארומתרפיה המייסדת והבעלים של חברת קטרינה טיפוח אורגני , חברת בוטיק למוצרי טיפוח אורגניים . לראיין ...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
מימין: אלישע מזרחי מנהל המותג וגולן נהרדעא אלישע מזרחי מסביר לנו על איכות תכשירי ...
-
.חברת @Opatra London , ערכה מסיבת עיתונאים מימין לירון כהן כץ- מנהלת מותג @liron_choen -kaz. חזרתם הביתה אחרי יום עבודה, אתם ל...
-
NAUTICA נשים קולציית חורף 2015/16 התקיימה מסיבת עיתונאים ופרזנטצייה של נאוטיקה בבית קסטיאל בת"א. הוצגה קולקצייה מלאת ס...
-
MUZA – בוטיק האופנה חוגג 30 שנה Muza הוקמה ע״י דורית ספיר רכטמן במטרה להציע פריטי לבוש ייחודיים בעיצוב אישי, וזאת לצד פריטים ייחודי...
-
טיפול מותאם אישית הקוסמטיקאית ליאנה נחמיאס .מעניקה “טיפול מותאם אישית” . מאת שרית ...
-
צילום: עדי סגל המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, בהובלת אילן בז׳ה , היא אחת המ...
יום שני, 27 באוקטובר 2014
רשת נעלי SCOOP משיקה: קולקצית קפסולה לנשים בעיצובה של הסטייליסטית ליאת אשורי חורף 2015 מומלץ. מאת: שרית יוכפז
קפסולה שחורה...
עם דניאלה רייבנבך והבעלים של scoop
רשת
ההנעלה סקופ, המונה 55 סניפים ברחבי הארץ, משיקה בימים אלה קולקציית קפסולת
נעלי נשים, בעיצובה של הסטייליסטית ליאת
אשורי.
לאור
ההצלחה הגדולה של קולקציית הקפסולה שעיצבה ליאת אשורי בקיץ האחרון לגברים בלבד,
מקיים הרשת שיתוף פעולה נוסף עם הסטייליסטית המוערכת והפעם בקונספט נשי.
הקולקציה הטוצגה במסיבת עיתונאים ובלוגריות באינטרקונטיננטל ת"ל.
יח"צ: דניאלה רייבנבך.ואסתי
עיצוב
קולקציית הקפסולה הנוכחית צמח מהתובנה של אשורי כי: "לכל אישה מגיע נעלים
שמתאימות לה. גם אם את בעלת אופי של נעליים שטוחות, או מעדיפה עיצוב קוקטי או מתחברת
למראה המגושם... חשבתי הפעם גם עליך".
לדברי
ליאת אשורי: ״הקולקציה מצומצמת, אך חדה, מגוונת ולא פחות חשוב, מיוצרת בסדרות
קטנות למראה בלעדי, כמו שנשים אוהבות".
ליאת אשורי.צילום:שרית יוכפז
קולקציית
קפסולה שחורה:
קולקציית
הנעליים לנשים, עוצבה על דגלו של הצבע השחור, אותו אשורי מאוד אוהבת. מטרת
הקולקציה היא להעניק לנעליים גזרה ודגם מנצח, שמתאים לכל פריט לבוש. קולקציות
נעליים רבות מתבססות על צבע מיוחד שגונב את ההצגה ומסנוור בגוונים מהפנטים מבלי
לשים דגש על גזרת הנעל ושימושה. בקולקציה זו בחרה אשורי לעשות שימוש בצבע השחור
בלבד המעניק תחכום, עניין ומסתוריות.
הקולקציה
בעיצובה של אשורי כוללת נעלי אוקספורד, מגפונים ומגפיים.
הגזרות:
מניסיונה
הרב בסטיילינג, אשורי שמה דגש רב על גיוון הגזרות המוצעות בקולקציה. לטענתה:
"ישנה חשיבות רבה במגוון הגזרות, שיאפשרו התאמה למגוון הופעות לבוש כמו: מכנסי סקיני צרים, מכנסיים רחבים,
חצאיות, שורטים ושמלות. בעזרת מגוון גזרות הנעליים, הקולקציה מאפשרת התאמה אישית
לכל אישה ולכל פריט במלתחה".
ההשראה
– נשים:
לדברי
אשורי: "במסגרת העבודה אני פוגשת במגוון נשים רבות. במהלך שהותי עימם אני
מתקשרת, מתחברת, מכירה אותן ומגלה כמה הן חזקות, עמוקות ומלאות השראה וחיות. המגוון הרב אליו אני נחשפת, מוכיח כמה שונה ומיוחדת
כול אחת, ממגישת חדשות, שחקנית תיאטרון, עקרת בית, זמרת, גננת, אשת עסקים או
רקדנית".
לדבריה:
"השראת הקולקציה נבעה מהנשים הרבות שאני זוכה לפגוש בחיי, המפרות אותי
ומעניקות לי בלי משים לב, טיפים והשראות אותם שילבתי בכול נעל בשילוב נגיעה
מהסטייל שלי...."
אשורי
מסכמת: "בקולקציית הקפסולה החדשה לנשים של סקופ, יש בכול דגם משהו
שייתן טוויסט ושדרוג למראה הכללי, עם דגש על נוחות".
ליאת
אשורי חיה ונושמת אופנה עם ניסיון ויידע רב (למעלה מ-15
שנים) ולאור המגוון האינסופי שאליו היא נחשפת והעובדה שהיא מכירה מקרוב מה
נשים רוצות באמת, היא יודעת להתאים לכל אחת מה שנכון בשבילה. כך גם בקולקציית
הקפסולה החדשה, אשורי מציעה דגמים מושלמים המתאימים לכל אחת ולסגנון האישי
שלה.
מחירים
לצרכן:
נעלים
החל מ – 249.90 שח
מגפונים
החל מ – 229.90 שח
מגפים
החל מ – 399.90 שח
את הקולקציה יהיה ניתן להשיג ברשת חניות סקופ -מומלץ בחום.
כתבה וצילמה: שרית יוכפסsarit0404@yahoo.com
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה