תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

MUZA – בוטיק האופנה חוגג 30 שנה מומלץ בסוקולוב 30 רמת השרון מאת: שרית יוכפז

MUZA – בוטיק האופנה חוגג 30 שנה

Muza הוקמה ע״י דורית ספיר רכטמן במטרה להציע פריטי לבוש ייחודיים בעיצוב אישי, וזאת לצד פריטים ייחודיים באיסוף אישי של קולקציות ומותגים מחו״ל.

תמונה: ‏פרנטציה והשקת אופנה לחורף ולסילבסטר בבוטיק מוזה בסוקולוב  רמת השרון .עם אתי ברקין ודורית שכטמן.‏
דורית  רכטמן משמאל שרית ואתי  ברקין


הבוטיק הפך עם
השנים למוסד ושם דבר בקרב נשים הנוהגות לפקוד את המקום לעיתים קרובות, לקבל יעוץ וסטיילינג אישי ולהתחדש בפריטים המותאמים להן.
הייחוד של Muza הינו ביכולת לבנות מלתחה בהתאמה אישית לכל אישה, לפי גזרתה, מידותיה ואופייה, אשר יכולה לשמש לאורך שנים תוך הקפדה על איכות הבדים והגזרות. הטאץ׳ האופנתי והטרנדי בא לידי ביטוי בבניית הטוטאל לוק ושילוב של אקססוריז ייחודיים, קולקציות בלעדיות של נעליים, תיקים ועוד.
ב-Muza מאמינים בצורך לכוון את האישה להתלבש על פי מה שנכון לה, כדי שתראה במיטבה ותרגיש נוח ונכון.
הלקוחות שחוזרות שוב ושוב לאחר שקבלו שלל מחמאות הן ההוכחה הטובה ביותר שזה עובד, ומה שנותן את הסיפוק הגדול ביותר לצוות העובדות הנאמן של המקום ודורית בראשן, אשר הולכת עם ה-'אני מאמין' שלה ללא פשרות.

בוטיק Muza מתחדש כל הזמן. הקולקציות, אשר בנויות על יבוא אישי מאיטליה, צרפת, ארה״ב וגרמניה, נבחרות בקפידה רבה ע״י דורית וכוללות פריטי קז׳ואל, קלאסי, זרוק, לצד שמלות ערב , קולקציות נעליים, תיקים ואקססוריז. והכל, מוצג ממש כמו בחדר ארונות אישי בבית , באווירה חמה וייחודית.
רוב הפריטים בחנות הנם קלאסיים, ללא זמן - כך שאישה הנכנסת למקום מקבלת את כל הטיפים, לדוגמא: איך שמלה שנלבשת בבוקר יכולה בקלות רבה להשתדרג לאירוע ערב, עם השילוב והאבזור הנכון. בין המותגים ש-Muza מייבאת באופן בלעדי:
renzo, kai, Stefan green, 0039, tara jarmon, liviana conti, plein sud.
לאחרונה, הצטרפה ל-Muza בתה של דורית, לירון שחר, מעצבת אופנה, וביחד הן מעצבות בנוסף לפריטי היבוא, פריטים שהם מאסט בכל ארון, לצד דגמים ייחודיים המתבססים על בדי משי וחומרים טבעיים, תחת המותג Leer by Muza , המוצע בלעדית רק בבוטיק.
הקולקציה כוללת מגוון רחב של עיצובים, אשר מיוצרים בכמות מוגבלת תוך אפשרות להתאמה אישית על פי מידת הלקוחה.

סביב Muza התפתח גרעין של נשים, חוצה גילאים וגבולות,בין לקוחותיהן נמנות נשים מהסביבה , כמו גם נשים שמגיעות  מכל רחבי הארץ ואפילו כאלה הגרות בחו״ל ונוהגות לפקוד את הבוטיק בכל  בקור בארץ.
הלקוחות יודעות שכניסה ל-Muza היא לא רק קניית בגדים ורכישת קולקציה, אלא ״קורס מזורז״ של איך להתלבש בעונה הקרובה, כיצד ליצור מראה ייחודי ומחמיא לכל אחת ואחת אשר יקצור מחמאות רבות בחוץ.
תמונה: ‏החורף כבר כאן ב-MUZA...

מעיל פוך משובץ, מכנסיים קצרים צמר וחולצה מקשמיר.

חולצה בצבע שחור בורדו, שילוב הצבעים המנצח של העונה ומכנסי עור.

להשיג אצלנו, סוקולוב 30 רמת השרון.‏


עוד חידוש השנה: Muza הרחיבה את תחום הנעליים ומציעה קולקציות של יבוא אישי מאיטליה וצרפת הכולל את העיצובים והטרנדים לחורף 2014, עם דגש על איכות ונוחות. השנה, המגפונים מככבים בגדול, וב-Muza מציגים קולקציה מרהיבה של מגפונים ספורטיביים ואלגנטיים מעור וזמש בשילוב אבזמים, רצועות, ניטים ועוד.. ב-Muza מגוון רחב וייחודי של אקססוריז, וגם הם מותאמים אישית לכל לקוחה, וכוללים מגוון של תכשיטים פרי עיצוב בלעדי לצד צעיפי משי וקשמיר, חגורות ותיקים להשלמת מראה הטוטאל לוק. מומלץ במקום  מבחר   דגמים  לחורף  ולמסיבות הסילבסטר.
חוויה  כמו חו"ל

תמונה: ‏שמלה מקולקציית הדפסי הפרחים: 100% משי, יבוא מאיטליה, ניתן ללבוש כשמלה או כטוניקה, עם נעליים או מגפונים תואמים.‏

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה