תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 19 בפברואר 2019

יערך שיתוף פעולה רחב בין המותג לי קופר לזמר איתי לוי מאת: שרית יוכפז



                                          הזמר איתי לוי

הזמר איתי לוי והדוגמנית כוכבת האח הגדול בעלת למעלה מ 1 מיליון עוקבים באינסטגרם, מריה דומרק,

נבחרו כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר.



                                        מריה דנמרק

במסגרת ההסכם  יקבל לוי כחצי מיליון שקל עבור פעילות לשנת  2019.
מסע הפרסום הראשון של השניים יעלה במהלך חודש אפריל, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2019.

כמו כן   יערך שיתוף פעולה רחב בין המותג לי קופר לזמר איתי לוי שיכלול בין היתר: 
מסעות פרסום במדיה הרחבה,  תכנים מוזיקליים, אירועים, הופעות, פעילות מעריצים בסניפים ועוד.  

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה, בתקציב של כ-3 מיליון ₪ ויכלול בין היתר:
סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה
ופעילות יחסי ציבור רחבה.  כמו כן שירוי של לוי יושמעו ברשת החנויות ויערכו מפגשי מעריצים בסניפי הדגל של לי קופר.



צילום: דודי חסון/לי אגמון
מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה