תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 8 במאי 2018

הגוף לקידום הקוסמטיקאיות, תמי בניטה- אשת עסקים ויזמית בתחום הקוסמטיקה והביוטי יצאה עם הכנס הגדול והמוביל לשנת 2018. שהתקיים בהלטון .מאת: שרית יוכפז




הגוף לקידום הקוסמטיקאיות הזמין אותך לכנס המוביל של השנה

הגוף לקידום הקוסמטיקאיות, היוזמה החדשנית של תמי בניטה, אשת עסקים ויזמית בתחום הקוסמטיקה והביוטי יצאה עם הכנס הגדול והמוביל לשנת 2018
תמי בניטה, שזוכה להצלחה מטאורית, מארגנת כנסים מקצועיים יוקרתיים בתחום הקוסמטיקה והביוטי כבר קרוב לעשור ומלווה קוסמטיקאיות מקצועיות, ותיקות או בתחילת דרכן, בכל היבט הקשור לעשיה המקצועית שלהן.


החזון של תמי בניטה והגוף לקידום קוסמטיקאיות הוא ללמד נשים מהי העצמה ועוצמה אישית ועסקית וכיצד להצליח לשלב בצורה אופטימאלית ביניהם לבין חיי משפחה ותפקוד מלא כאם ולא רק כבעלת עסק מצליח. הם מזמינים נשים מכל רחבי הארץ להצטרף להצלחה וליהנות מכנסים מקומיים ברמה בינלאומית, עם מיטב המרצים בתחום ועם אפשרות לקבלת הטבות משמעותיות לכל מי שעוסקת בתחום.


הגוף לקידום הקוסמטיקאיות הזמין אותך לכנס שהתקיים בתאריך 7.8.18 במלון הילטון היוקרתי. האירוע המרשים כלל את מיטב החברות המובילות בארץ בתחומי הקוסמטיקה, טיפוח, איפור, ציפורניים, הסרות שיער ועוד. בכנס תפגשי בעלות עסקים המשיקות לתחום העיסוק שלך ותיפתח בפנייך ההזדמנות ליצור קשרים עסקיים ואישיים שיתרמו למינוף העסק שלך.


הגוף לקידום קוסמטיקאיות מציע לחברות הנרשמות לארגון סל שירותים מקיף המספק מענה לכל אתגר מקצועי שקוסמטיקאית יכולה להיתקל בה: סטיילינג לקליניקה, איסוף לידים, הדרכות בנושאי שיווק ומכירות, התנהלות מול התקשורת ועוד. תמי בניטה נפגשת אישית עם כל קוסמטיקאית, על-מנת לבנות לה תכנית פעולה מותאמת אישית ולסייע לה למצות את מירב ההטבות המגיעות לה דרך הגוף לקידום קוסמטיקאיות, כולל שיתופי פעולה עם חברות קוסמטיקה גדולות והשגת הנחות על רכישת המוצרים.

החברות בגוף תקפה לשנה ומתאימה לקוסמטיקאיות המעוניינות להרחיב את  קהל הלקוחות שלהן ולשמר את הקהל הקיים, בכל שלב של בניית העסק ופיתוחו.
צילום: דביר כחלון.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום:  שרית יוכפז .
משמאל : תמי בניטה עם גולן נהדעא
בהילטון בכנס.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז


ליצירת קשר:
פייסבוק: תמי כהן בניטה

קבין ישראל

Benita Beauty for Business

03-7168770

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה