תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2018
(57)
-
▼
מרץ
(8)
- ניחוחות חדשים של תקווה ותשוקה של מותג הבישום שכבש ...
- MAYBELLINE NEW-YORK מרחיב את משפחת המייק אפים הנמ...
- עליה דרמטית של כ – 300% בביקוש למילוי קמטים בשנים ...
- קיץ 2018 במותג בגדי הים קוברה. מאת: שרית יוכפז
- מיכאל צ'רנוי בא לבקר בארמון של ניקול בסט צילומי ה...
- רשת תכשיטי "מגנוליה", מציגה את קולקציות התכשיטים ...
- רשת GOLBARY משיקה בימים אלה קו בישום בשמים לנשים,...
- מותג האיפור הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מרחיב את סדר...
-
▼
מרץ
(8)
רשומות פופולריות
-
מיכל נגרין חוגגת בחנות האונליין ובחנויות הרשת את אירועי מכירות האונליין BLACK FRIDAY ו- CYBER MONDAY עם מגוון מבצעים והטבות בלעד...
-
ליידי קומפורט המייצרת ומשווקת נעלי נוחות קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק נעלי NATURALIZER בישראל ליידי ...
-
MUZA – בוטיק האופנה חוגג 30 שנה Muza הוקמה ע״י דורית ספיר רכטמן במטרה להציע פריטי לבוש ייחודיים בעיצוב אישי, וזאת לצד פריטים ייחודי...
-
קריסטלן -בי הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה . אופנת העילית של התיקים והנעליים. הרשת מתרכזת בייצור נעליים ותיקי עור.-מומלץ. ...
-
Choose your own number מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM במהלך חדשני – חלוקת קולקציית החזיות לחמש גזרות הממוספרות מ1-5 כדי להק...
-
לוריאל ישראל למען הקהילה: משיקה סלון טיפוח ויופי בעמותת "אהל-שרה", בבני-ברק לנשים בעלות מוגבלות שכלית התפתחותית במסגרת ת...
-
* MAYBELLINE NEW-YORK משיק את סדרת: LOADED BOLDS by COLOR SENSATIONAL סדרת שפתונים מגה נועזים במרקם קרמי ב- 4 גוונים ...
-
רשת שילב משיקה: קולקציית האופנה החדשה לקיץ 2017 קולקציית הקיץ עוצבה בהשראת חיי היום יום של ההורים והתינוקות בישראל, ...
-
במסיבת עיתונאים עם קובי ברוך. קובי ברוך- המרכז לקוסמטיקה קלינית KB PURE מרחיב את ליין המוצרים הקוסמטים בישראל ומציג 11 מוצרים ...
-
לרגל יום האשה - הבינלאומי רציתי לעבור מהפך שינוי להתפנק. בעלי החברה אשר גלאי,צורי לוזון מייסדי החברה והמנכל"ים ...
יום ראשון, 18 במרץ 2018
מיכאל צ'רנוי בא לבקר בארמון של ניקול בסט צילומי הקמפיין של רשת גלי, שיעלה לקראת השקת קולקציית קיץ 2018. מאת: שרית יוכפז
מיכאל צ'רנוי בא לבקר
בארמון של ניקול
אשת
העסקים ניקול ראידמן ושני ילדה מישל
(7.5) וריצ'י (3.5) התייצבו בסט צילומי הקמפיין של רשת גלי,
שיעלה לקראת השקת קולקציית קיץ 2018.
הסט,
שצולם בבית יוקרה ברמת השרון, עוצב כארמון מלכותי, בסגנון ארמון בקינגהאם
באנגלייה, שניקול מככבת בו כ"אם המלכה" וילדיה כנסיכים מהאצולה האנגלית.
הפרסומת תעלה בתחילת חודש אפריל 2018, בעלות
של 3 מיליון ₪.
מי
שהפתיע בצהריי היום על הסט היה בן הזוג של ניקול: איש העסקים מיכאל צ'רנוי שהגיע למשך שעה קלה לפרגן, לתמוך
ולבלות עם הילדים בין טייק לטייק. אם חשבתם שפה זה נגמר חכו לפרסומת להפתעה...
דן
איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל
אמר לצ'רנוי: "אני שמח שניקול והילדים
אתנו שוב בקמפיין שזכה להצלחה בעונה
הקודמת והוסיף לעוצמת המותג. לדבריו: "קיבלנו
המון תגובות על הקמפיין הקודם ואנו צופים
שגם הפעם נפתיע ובגדול".
עוד
הוסיף איתמר: "אני שמח על כך שניקול הסכימה שוב לתרום את הכסף מהקמפיין לטובת
הקהילה, תרומה לקהילה הוא ערך מרכזי שחרטה הקבוצה על דגלה."
צילום: אוהד רומנו.מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה