תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 9 במרץ 2016

סדרת צבעי השיער ™Jungle Fever מבוססת על פריצת דרך טכנולוגית,להשיג במספרות מורשות ™Jungle Fever ברחבי הארץ /מאת: שרית יוכפז



לרגל יום האשה - הבינלאומי  רציתי לעבור מהפך שינוי להתפנק.




  בעלי החברה
אשר גלאי,צורי לוזון מייסדי החברה והמנכל"ים


ברק עדני- מנהל חטיבת המספרות


אספר לכם איך התחיל הרעיון.הגיע הזמן הזה שבו אני  הייתי צריכה לצבוע את השיער והפעם החלטתי להשתמש באחד מצבעי השיער של  Jungle Fever,


בקרוב  ב4. לאפריל אני חוגגת יום הולדת ומחליפה קידומת.


 התפנקתי בצביעת שיער  עם התכשירים הנפלאים  של ג'ויה גינג'ר פיבר-סדרת צבעים לשיער
 במספרה של אבי מלכה פרישמן 55 תל אביב . צבעו לי את השורשים. עשו לי פסים.. והתוצאה לפניכם. השיער נראה בריא . זוהר וגוונים יפיפים . קבלתי מראה יותר צעיר. תודה לאבי מלכה ולבעלי חברת גוייה.

 מוצרי החברה הבטיחו לשמור על השיער ולהפוך אותו ולרך, נעים למגע ונעים לעין, עם סדרת צבעים מושקעת ומגוונת.אני לא צעירה. ובגילי חשוב לי לשמור על שיער בריא.והרבה יותר קשה לשמור שיער ארוך ולטפח אותו. ברגע שניסיתי את תכשירי  צבעי השיער של ג'ויה . שערי נראה בריא רך למגע. הצבעים לא השאירו ריח כימי על שיערי. הקרקפת  של העור לא מגרדת . יופי אמשיך להתמיד אחת לחודש להשתמש בתכשירי ג'ויה .מומלץ בחום.








עם שי סבג וראלי יח"צ-
גולן נהריידעא

מיד הרגשתי את ההבדל והשוני מצבעי שיער אחרים שהשתמשתי בהם בעבר. נתחיל מזה שיש להם ריח נעים ולא חריף, שכבר עושה תחושה של צבע שדואג לשיער שלי ולא רק דואג להרוס אותו.


כשראיתי את התוצאה הסופית, ידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה. קודם כל השיער באמת נראה מעולה! אני לא זוכרת מתי פעם אחרונה קיבלתי כל כך הרבה מחמאות מכל כך הרבה אנשים.


המגע שלו באמת נעים והכי חשוב – השיער נראה ומרגיש בריא והצבע נשאר מבריק ויפה יותר זמן מכל צבע אחר שאני מכירה, לא דוהה ולא מאבד מהחיוניות שלו.

אז אם אתם שואלים אותי, כשמחפשים את צבע השיער המושלם, הבחירה הכי נכונה היא Jungle Fever. כי מי לא רוצה להיראות נפלא 100% מהזמן?

קצת על המוצר:

סדרת צבעי השיער ™Jungle Fever מבוססת על פריצת דרך טכנולוגית, הנתמכת מחקרית, כאשר קרם הצבע, עם הפורמולה החדשנית, מגיע באריזת וואקום, בהתאם לפרמטרים פרמקלוגיים, דבר המבטיח את יעילות ובטיחות המוצר.



צבעי השיער ™Jungle Fever מיוצרים בטכנולוגיית מיקרוכרומטרון כימולומיניסצנטי (C-M-Ct)™ המועשרת בשמן דקלים לקבלת צבעים בוהקים וזוהרים במיוחד. הודות לתהליך צביעה עדין בסביבה אלקלית קלה ויכולתם של פיגמנטים מסוג "מיקרוכרומטרון" לחדור אל סיב השיערה, לשנות את הרכבם, להתחבר ולהתמזג היטב עם הסיבים הקפילריים, הצבעים מחזיקים זמן רב ומתאפיינים באינטנסיביות, ברק עשיר וזוהר, תוך הגנה וטיפוח מבנה סיב השיערה. ללא פרבנים. אינו מכיל sls/אינו מכיל עופרת.
להשיג במספרות מורשות ™Jungle Fever ברחבי הארץ.



מומלץ בחום.


תראו את הכלב המקסים  שייך לבעלים של המספרה.







כך הגעתי לפני  צביעת השיער.






התוצאה אחרי צביעת השיער.  הרקע בתמונה -כיכר המדינה.

ממליצה בחום. השיער זוהר יפה. נעים רך. קבלתי הרבה מחמאות .
תודה לגוייה ולצוות מעצבי השיער של אבי מלכה. פרישמן 55 תל אביב. 
קבלתי הרבה מחמאות.
מומלץ.

קישורים :
פייס בוק נובל וי פרופשינל (גנגל פיבר ) - https://m.facebook.com/NVPROFESSIONAL/?tsid=0.6608240786008537&source=typeahead




מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית
. sarit0404@yahoo.com

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה