תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2015
(122)
-
▼
אוקטובר
(10)
- 2015/16 המעצבים גדעון וקארן אוברזון חשפו את קולקצי...
- מיתוסים על טיפוח שאפשר לנפץ.מצרפת מיתוסים על טיפו...
- מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER במבצע על מוצרי סדרת ...
- קרם מייקאפ cc מבית סבוקלם.מומלץ מאת: שרית יוכפז
- NAUTICA נשים קולקציית חורף 2015/16 מאת:שרית יוכפז
- המעצבת רימה רומנו עולה למסלול בשבוע האופנה של גינד...
- בשבוע האופנה גינדי תל אביב התקיימה היום תצוגת האופ...
- רשת "לאפייט" Lafayette Italy מארחת את נבחרת מעצבי...
- יונידרס 9-6 גאים להציג: ליין משותף עם הסטייליסטית ...
- Laline רשת לטיפוח הגוף והנפש נרתמת להעלא ת המודעו...
-
▼
אוקטובר
(10)
רשומות פופולריות
-
קריסטלן -בי הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה . אופנת העילית של התיקים והנעליים. הרשת מתרכזת בייצור נעליים ותיקי עור.-מומלץ. ...
-
Choose your own number מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM במהלך חדשני – חלוקת קולקציית החזיות לחמש גזרות הממוספרות מ1-5 כדי להק...
-
מיכל נגרין חוגגת בחנות האונליין ובחנויות הרשת את אירועי מכירות האונליין BLACK FRIDAY ו- CYBER MONDAY עם מגוון מבצעים והטבות בלעד...
-
במסיבת עיתונאים עם קובי ברוך. קובי ברוך- המרכז לקוסמטיקה קלינית KB PURE מרחיב את ליין המוצרים הקוסמטים בישראל ומציג 11 מוצרים ...
-
ליידי קומפורט המייצרת ומשווקת נעלי נוחות קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק נעלי NATURALIZER בישראל ליידי ...
-
"ציירי לך גבות" רשת סקארה משיקה ליין מוצרים ייעודי לעיצוב ואיפור הגבות הכולל 5 מוצרים חדשים גולת הכותרת החד...
-
חברת נוק הציגה סדרת קוסמטיקה טיפוח ויופי מומלץ Anti-wrinkle facial cream קרם פני...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
עינת דקלה מפעל הפיס מכריז על זוכי "חממת מפעל הפיס לאופנה 5" אשר יצטרפו לנבחרת בוגרי החממה שהצליחו בגדול – שחר אבנט, ה...
-
אסתי גינזבורג חושפת קיץ לוהט! תמיר ויצמן ומיקה את ערב יום ראשון (12.2) סגרו שלל הסלבס, אושיות האופנה ומובילי דעת קהל, ב...
יום רביעי, 7 באוקטובר 2015
Laline רשת לטיפוח הגוף והנפש נרתמת להעלא ת המודעות לסרטן השד מאת:שרית יוכפז
Laline נרתמת להעלאת
המודעות לסרטן השד
Laline - הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש
משיקה
לקראת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד
טבעת
פפיון ורודה, בשילוב הסרט הוורוד- להעלאת המודעות לסרטן השד, תחת הקונספט: "אמרתי כן! והלכתי להיבדק".
50% מהמכירות
באוקטובר יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן שד
וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה
רשת Laline, הרשת הבינלאומית, לטיפוח הגוף והנפש, שבחרה כחלק מהמחויבות
החברתית שלה לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", הפועלת למען נשים חולות
סרטן שד וקרוביהן ולהעלאת המודעות למחלה,
יוצאת במגוון
פעילויות לקראת חודש המודעות הבינלאומי החל באוקטובר.
זו השנה השישית שהרשת בוחרת לשתף
פעולה עם עמותת אחת מתשע, ומשיקה מוצר ייעודי שיעזור במאבק ובהעלאת המודעות למחלה,
כאשר 50% ממכירותיו יועברו לעמותה. בנוסף הרשת תאפשר ללקוחות לתרום לעמותה 5 ₪/10
₪ בקופות בכלל הסניפים
."
טבעת הפפיון הוורודה, מסמלת את
המחויבות האישית שלנו לעצמנו. טבעת שתזכיר לכל אישה בגיל המתאים ללכת להיבדק.
הטבעת ארוזה בסרט ורוד, על מנת להעלות מודעות לסרטן השד, ולקרוא לנשים ללכת לעשות
את הבדיקה שיכולה להציל חיים. גילוי מוקדם יכול להציל חיים!
מחיר:
19.90 ₪. 50% מהמכירות של הטבעת ייתרמו לעמותת אחת מתשע.
המוצר
יימכר החל מחודש אוקטובר.
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה