תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 18 במאי 2014

טיפים לתסרוקות כלות לקיץ 2014 מנחם חלובה, מורה ומרצה בבית הספר לאיפור ומקצועות היופי רוית אסף מאת: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com

טיפים לתסרוקות כלות לקיץ 2014 
מומלץ -שרית יוכפז.
מנחם חלובה, מורה ומרצה בבית הספר לאיפור ומקצועות היופי רוית אסף



עד שלא התחלתי לאפר ולסרק כלות ביום החתונה, לא ידעתי כמה מלחיץ זה להרים הפקה שכזו... אולם, מוזמנים, די.ג'י, צלם... אבל אחרי שהכול סגור, בואי נדבר על הדברים החשובים באמת  איך תראה הכלה!

לכל אחת יש את הפנטזיה של איך היא תראה מתחת לחופה- איזו שמלה היא תלבש, מה יהיה גוון הליפסטיק, איליינר חתולי או איפור מעושן, והתסרוקת... אלוהים, התסרוקת. איך בוחרים? מה נכון? עם פוני? עם גוונים? אולי סיכת ראש מרשימה? כל כך הרבה לחץ!!!

אז זהו... שלא!

בואי נתחיל בהתחלה –
אחרי שבחרת את השמלה, הגיע הזמן להשלים את המראה ותסרוקת נכונה יכולה להחמיא או להרוס את הכול. שנינו יודעים, שמהיום שטבעת האירוסין נחה לה בנעימות על האצבע שלך התחלת להסתכל בתמונות ולאסוף רעיונות לאיך תיראי. זו דרך מעולה לגבש רעיון ולהוריד קצת מהלחץ. כל אחת יודעת איך היא אוהבת את עצמה ומה מחמיא לה, פחות או יותר. הרי מי מכיר אותך טוב יותר ממך?

אסוף או פזור?
אני באופן אישי, חושב שכלות הן בעצם נסיכות דיסני שיצאו מסרט לחיים האמיתיים ונותנים לכל אחד מאיתנו כמה שעות של חיים באגדה, לכן אני אוהב שיער אסוף, זה נסיכתי, מרשים, חגיגי ומחמיא מאוד, לרוב. מצד שני, שיער פזור ושופע גורם לכל אחת מהמוזמנות לקנא בך מאוד. הרי במשך שנים, שיער שופע ארוך ומבריק הוא סימן לנשיות במלוא הדרה.

קודם כל, צריך לקחת בחשבון את הטעם האישי שלך. את אוהבת את עצמך עם אסוף? או אולי את אוהבת את עצמך עם פזור מלא ומעורר קנאה? אני לא חושב שכלה צריכה להתחפש ביום חתונתה למשהו שהיא לא, אלא להדגיש את היופי והאופי שלה בעזרת המראה.

אבל יש עוד גורמים שצריך לקחת בחשבון:

  • השמלה: במידה ובחרת בשמלה בעלת מחשוף חזה עמוק – שיער פזור יכול להחמיא ולתת מסגרת יפה למחשוף ואף לעדן אותו מעט. אם לשמלה יש מחשוף גב, אנו לא נרצה להסתיר אותו ולכן רצוי ללכת עם שיער אסוף או פזור ומסורק לצד.
  • מבנה הפנים: אם מבנה הפנים שלך הוא צר וארוך- שיער פזור בעל נפח יכול לעגל מעט את הפנים ולהשוות להם מראה בריא ומלא חיים. אם פניך עגולים – שיער אסוף עם מעט גובה בקודקוד יכול להאריך ולהצר אותם, מה שישווה מראה אצילי. במידה והצוואר הוא קצר, גם הייתי ממליץ להרים את השיער בכדי לתת אשליה של צוואר ארוך יותר.
  • מזג האוויר: בחתונות קיץ (במיוחד בחודשים יוני-יולי-אוגוסט) הערבים נוטים להיות חמים ולחים. אם את מזיעה הרבה או ששיערך נוטה להתקרזלות, אל תקחי סיכון, איספי אותו גבוה ומתוח ככל האפשר, ככה תבטיחי שהתסרוקת תשאר יפה כל הערב. אם את עדיין חושבת ללכת עם שיער פזור, קחי בחשבון שבמהלך הערב הוא יאבד מעט מנפחו ומעיצובו (לא שזה נורא, הוא פשוט יקבל מראה טבעי יותר).
  • אורך ועובי השיער: לגבי זה, לרוב אין מה לדאוג. היום בעידן התוספות קל מאוד לתת לשיער מראה מלא וארוך יותר. רוב מעצבי השיער עובדים עם תוספות ואין שום דבר רע בשימוש בהן. התוספות שמשווקות היום עשויות משיער טיבעי ובאיכות גבוהה. צריך לקחת בחשבון שבמידה והשיער קצר מאוד (קארה או קצר יותר) תוספות בתסרוקת פזורה יראו פחות טוב (בגלל הבדלי האורך). אם התסרוקת אסופה אין שום דאגה!

איך בוחרים מעצב שיער:
היום שהכול מאוד זמין ולכל מעצב שיער יש אתר או לפחות עמוד פייסבוק, שבו ניתן להתרשם מהעבודות, אפשר לשבת בנוחות בבית ולצמצם אפשריות.
לאחר שבחרת מספר מעצבי שיער הרימי טלפון וקבעי פגישה. בואי לפגישה עם תמונה של השמלה והתמונות של התסרוקת שחשבת עליה. תני לאיש המקצוע לחוות דעה ואולי להציע משהו שונה, ממה שחשבת עליו. אל תפסלי רעיונות על הסף. קבלי הצעת מחיר מאותו מסרק והשווי בין כולם.
באופן אישי, אני חושב שבחירת איש מקצוע צריכה להתבסס על חיבור אישי, נסי להקיף את עצמך ביום החתונה באנשי מקצוע שנעים לך בחברתם ושאת סומכת עליהם. לפעמים כדאי להשקיע מעט יותר כסף, אבל להיות עם ראש שקט ונטול דאגות, ביום כל כך חשוב.

החודש שלפני:
בחודשי הקיץ השיער שלנו נוטה להתבהר ולהישרף מעט מהשמש. יש כמה דרכים לשמור עליו.
הקפידי על ניקיון השיער והשתמשי בחומרים עדינים לעשות זאת (שמפו נטול מלחים) ובנוסף עשי מסכה לשיער אחת לשבוע.
בחשיפה ממושכת לשמש, למשל ים או בריכה, מרחי על שיערך קרם הגנה (כן... כזה של הגוף) זה יצמצם את הנזק מהשמש לשיערך.
במידה והחלטת לעשות גוונים, בקרי את הספר שבועיים לפני החתונה (לא אחרי), ככה יישאר לך זמן לתקן ולשנות, במידה ותרצי. באותה הזדמנות גזרי קצוות והורידי את השיער השרוף (הוא לא נראה טוב בתסרוקות).

ודבר אחרון, תשתי הרבה מים, תישני טוב ותתני לעצמך ליהנות מהתהליך הזה, כי הרי מתחתנים רק פעם אחת!

שיהיה במזל טוב 



איפור ושיער : מנחם חלובה – מורה ומרצה בבית הספר לאיפור
ומקצועות היופי רוית אסף

דוגמנית : מאיה שטיין לסוכנות TLV מודלס
               נלי דובנין לסוכנות TLV מודלס


צילום : רום אוזן 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה