תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 26 בפברואר 2014

מאת: שרית יוכפז / רשת האופנה הספרדית ZARA מציגה- קולקציית אביב- קיץ 2014 נשים, גברים וילדים .


רשת האופנה הספרדית  ZARAמציגה-
קולקציית אביב- קיץ 2014  
נשים, גברים וילדים


כבכל עונה, גם הקיץ ניתן למצוא במחלקת הנשים של  ZARAאת הטרנדים המובילים בעולם האופנה החל מהגוונים הפסטליים דרך הלבן לסוגיו ועד הקולור בלוק ובראשם הכחול המיימי.
הבדים וההדפסים לעונה זו מושפעים משנות ה- 70 וילדי הפרחים ואילו הגזרות מושפעות משנות ה- 50 ובראשם גזרת ה- A

עונת אביב קיץ 2014 פורסת בפנינו מגמות רבות ומגוונות וכך גם פלטת צבעים עשירה ביותר. הצבעים שילוו אותנו בקיץ הקרוב, הם גוונים פסטליים החל מהוורוד פודרה ועד לירוק מנטה. הצבע הלבן על כל גווניו, במראה השכבות ובמראה האטום/שקוף.

כמו כן, ניראה כניסה מרשימה של ה"קולור בלוק" אשר מזוהה עם בתי אופנה כגון: סלין, שאנל ופראדה. כשהצבע המיימי , הכחול, יגבור על חבריו הצבעוניים. צבעוניות משחוררת ומשחררת שנותנת לנו הצצה קטנה אל עולם האומנות אשר משפיע באופן קבוע על עולם האופנה המשתנה מעונה לעונה.

את אביב 2014 פותחת מגמה של פריחה, למעשה, בתי אופנה רבים, שחזרו את הרוח ששלטה בשנות ה 70. שנים בהן ילדי הפרחים נתנו את הטון בכל הקשור להצהרות אופנתיות. כשהסלוגן "אהבה ושלום", הן מילות המפתח, לא פלא שהמוטיב החוזר אצל רוב המעצבים , הוא פרחים ושמלות רכות ונשיות.

למעשה, ניראה הכלאה בין הגזרות של שנות ה 50, הלוא היא גזרת ה A לבין הבדים וההדפסים של שנות ה 70.
הבדים הינם בדים נופלים רכים וכה נשיים אשר מעידים על חופש וזרימה. ההדפסים שיככבו, כאמור, הפרחים או צבעים אשר מעידים על פריחה עם אלמנט התלת מימד, הפרחים מעין בוקעים מתוך הטקסטורה. כמו כן, ניראה גם כניסה "מאופקת" של הפרנזים אשר לקוחים מאותן השנים והצליחו לפרוץ את מחסומי העונה החמה והקיצית.

עם זאת, לא נוכל להתעלם מהקו הספורטיבי, התופס אותנו כמעט ולא מוכנות. הפתעה מוחלטת לנשות האופנה, אשר לרוב, עם יד על הדופק בעת כניסתם של המגמות האופנה המשתנות. למעשה, הקו האתלטי, הוא ניגוד מושלם לקו הפרחוני והכה נשי. הרי זה בדיוק מה שיפה באופנה, שניגודים נמשכים. קו זה מאופיין בצבעוניות נועזת: צבעי ניאון בעיקר ובגזרות משוחררות על הגוף כשאלמנט הגומי הוא המוטיב מרכזי , סימן היכר אשר מזוהה בעיקר עם הקו האמריקאי אשר לרוב מתואר כסגנון אתלטי יותר ביחס לקו האירופאי.

בין המגמות היותר חזקות, ניראה גם כאלה שממשיכות איתנו  הישר מקיץ 2013, כמו אלמנט העור בשלל צבעיו.
המראה השיבטי, גם הוא ישאר איתנו זמן מה, אשר יתאפיין בצבעוניות ממכרת.


קיץ 2014, ייתן לנו גם להיאחז במשהו מוכר וידוע ולכן מראה הספארי והדפסיו, יזכירו לנו שהדפסים חייתיים הם כבר מזמן  לא טרנד חולף אלא קלאסיקה מנצחת ועל זמנית. באותה נשימה, גם הדפסי הג'ונגל בצבעי ההסוואה הקלאסיים, ירוק זית וחאקי,  תופסים מקום של כבוד ברשימה המכובדת של מה ללבוש בקיץ הקרוב.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה